Kolorowy manicure-ostatnie wspomnienie lata

Lato dobiega końca. Chowamy głęboko do szafy nasze zwiewne sukienki i kolorowe spódniczki (ku mojej ooogromnej rozpaczy :( ). Jednak jest jedna dobra wiadomość dla wielbicielek pasteli - moda na sezon jesień-zima 2013/2014 przewiduje nasze ulubione kolory. Co prawda w chłodniejszych odcieniach, ale wciąż są to nasze ukochane pastele! :)
Poniżej znajdziecie opis krok po kroku jak wykonać manicure doskonały na pożegnanie lata.

  • Wykonujemy ogólny manicure dłoni jak zawsze (polecam wypolerować płytkę paznokcia, aby odtłuścić i zmatowić płytkę paznokcia dzięki czemu lakier lepiej się rozprowadza i dłużej utrzymuje). 

           
  • Następnym krokiem jest nałożenie bazy. Ma to na celu zabezpieczenie naszych pazurków przed odbarwianiem płytki, a także przedłużenie trwałości lakieru. Ja jako bazy użyłam odżywki Eveline 8w1. Jest to moja ulubiona odżywka do paznokci i myślę, że pojawi się na jej temat oddzielny post, bo jest warta uwagi i wywołuje wiele kontrowersji. 


  • Czekamy, aż nasza baza porządnie wyschnie (nakładanie kolejnych warstw na mokrą bazę utrudnia rozprowadzanie lakierów, a następnie ich wysychanie). Następnym krokiem jest wybranie 3 różnokolorowych lakierów do paznokci. Wybrałam pastelowe odcienie, aby manicure nawiązywał do lata, są to: od lewej Miss Sporty nr 320, Maybelline Colorama nr 214, Maybelline Colorama nr 262. Rysujemy 3 mniej więcej ręwnej szerokości paski wzdłuż paznokcia tak jak na zdjęciach poniżej (łączenia między kolorami nie muszą być idealnie równe-będziemy je przykrywać innym lakierem). 


  • Warto znów poczekać, aż lakiery wyschną. Następnie lakierem do zdobień rysujemy jednym pociągnięciem linie przykrywając łączenia kolorów. Ja użyłam do tego celu czarnego lakieru z Wibo. W przypadku lakierów do zdobień warto kroplę produktu wylać na kartkę i pędzelek maczać - łatwiej jest panować nad ilością lakieru na pędzelku. 


  • Czekamy, aż całość dokładnie wyschnie i aplikujemy na sam koniec top coat. Gwarantuje to dobrą trwałość lakierów na paznokietkach i nadaje im połysk. Kolorowy manicure nada życia jesiennym stylizacjom.
Efekt końcowy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)

Buziaki ;*