Maseczka nawilżająca tołpa hydrativ

Dzisiaj zapraszam na recenzję maseczki, którą polecam szczególnie osobom z odwodnioną i podrażnioną cerą.



 Przy moich zabiegach antytrądzikowych moja buzia potrzebuje więcej opieki i dużo nawilżenia. Jest podrażniona, jakby rozogniona. Maseczka z firmy tołpa (link do całej paczki od tolpa tutaj) pomaga mi w moich problemach dość skutecznie. Podwójna saszetka 2 x 6 ml Prezentuje się w ten sposób:


Jak widać jest hypoalergiczna. W składzie pojawiają się fajne nazwy jak, np: Shea Butter czy Jojoba. Moja cera jest z tego bardzo zadowolona. Na drugim miejscu pojawia się gliceryna, która wiąże wodę w naskórku, czyli po prostu ją tam zatrzymuje. Dla tych, którzy znają się na tym lepiej - cały skład:


Na opakowaniu również wskazówki i informacje od producenta:


Jeszcze kilka informacji, sposób użycia (jak widać maseczkę trzymamy na buzi 10-15 minut):


Ok rozrywamy saszetkę. Na zdjęciu maseczka może wydawać się biała, ale możecie mi wierzyć, że ma delikatnie szarawy kolor. Wyczuwalny zapach, ale mi on zupełnie nie przeszkadza. Nie jest dla mnie ani przyjemny, ani odpychający. Konsystencja jest bardzo fajna, kremowa. Łatwo nakłada ją się na twarz - nie spływa.


Po nałożeniu pierwsze wrażenie może być, że troszkę podrażnia, ale nic z tych rzeczy. Szczypanie czy pieczenie - jeśli już wystąpi to jest delikatne i do zniesienia, poza tym odczuwalne tylko przez pierwsza minutę w miejscach gdzie nasz naskórek jest uszkodzony. Nie ma się czego bać. 


Maseczkę spokojnie możemy nałożyć na skórę wokół oczu. Po zmyciu możemy poczuć, że skóra jest delikatna, gładka, a nawilżenie nie polega tylko na natłuszczeniu cery z wierzchu, ale czuć je od wewnątrz skóry. Jest napięta i sprężysta, ale nie ściągnięta. Wszelkie zaczerwienienia i podrażnienia znikają. Po kilku godzinach od zmycia maski miałam wrażenie, że cera jest wręcz ujednolicona.


Podsumowując:
+ jest delikatna
+ mocno nawilża,
+ usuwa podrażnienia 
+ łatwa w aplikacji
+ możemy znaleźć w niej fajne składniki

- 6 ml to jednak trochę mało niestety. Producent poleca nakładać ją również na szyję i dekolt 2 mm warstwa. Ja przykrywam twarz i fragment szyi jedynie. Produktu mogłoby być troszkę więcej.

Ocena: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)

Buziaki ;*