Moje nawilżanie - tolpa.pl

Idzie zima. Może jeszcze nie widać tego tak bardzo za oknem, ale nadszedł ten czas, który płynie bardzo szybko. Listopad znika jeszcze szybciej niż październik, a grudzień mija w przyjemnej świątecznej atmosferze. Nie zdążymy się obejrzeć, a będziemy mieli Nowy Rok ;)
Skupmy się na temacie tego posta. Że mam problemy z cerą - to już wiecie (moja walka z trądzikiem). Przyznać muszę, że najgorsze mam za sobą co nie znaczy, że problemu pozbyłam się całkiem. Jednak aktualnie gorzej czuję się z tym jak moja cera jest odwodniona i przesuszona po wszelkich kuracjach antytrądzikowych. Suche skórki, łuszcząca się skóra szczególnie na nosie - to mój ogromny problem. Moja cera wygląda jak papier. Brak jej nawilżenia. Siedziałam w niedziele i rozmyślałam nad tym problemem. Zwykły krem tu nie pomoże - pomyślałam. Potrzeba czegoś co ma właściwości nie tylko pielęgnacyjne, ale i lecznicze. Dermokosmetyki - to od razu przyszło mi na myśl. Powiem szczerze, że najlepiej znaną mi firmą produkującą dermokosmetyki jest Tołpa. Poza tym bardzo lubię ich działanie. I w ten sposób doszło do tego, że zamówiłam ze strony tolpa.pl/ kilka drobiazgów. Polecam stronę, w zakładce ty/pomocnik można dobrać kosmetyki odpowiednie dla nas. Zamówiłam w niedziele, w poniedziałek dostałam maila, informującego że paczka została wysłana, a we wtorek była już u mnie! :)
Wybrałam kosmetyki z linii nawilżającej. "Otwórzcie" paczkę razem ze mną. Zaczynamy! :)
Kosmetyki otrzymujemy w zwyczajnym kartoniku szczelnie oklejonym taśmą. Po otworzeniu paczuszki od razu czujemy bardzo przyjemny zapach. Po prostu byłam nim zachwycona! Na samej górze znajdował się jakby woreczek napełniony powietrzem, który zabezpieczał kosmetyki przed przesuwaniem się i obijaniem. Po wyjęciu go widzimy biała kopertę. Jej zawartość to: 
a) formularz zwrotu kosmetyków - mamy prawo do odesłania kosmetyków w ciągu 30 dni,
b) karteczkę od firmy - jakby list kierowany do nas,
c) książeczkę z opisem firmy, ich kosmetyków i konkretna lista linii jakie posiadają i jakie kosmetyki wchodzą w skład każdej z linii,
d) karteczkę "Prezent dla..." czyli opcja dla tych, którzy paczkę zamówili, ponieważ planują dać ją komuś w prezencie,
e) Kartę z kodem rabatowym -20% do answear.com,
f) próbki, które możemy wybrać sobie do paczki po 1 gr.


A oto próbki, które wybrałam:


Po rozpakowaniu koperty pora zabrać się za to co było pod nią. Kosmetyki, które zamówiłam to:
1. Tołpa dermo face hydrativ nawilżający krem odprężający na dzień. Zapakowany w kartonik z każdej strony załadowany poradami. Naprawdę zamawiając kosmetyki tołpy czujemy jak bardzo dbają o klienta, oferują pomoc. Każdy krem tołpy zawiera tabelkę z informacjami.


Skład: 


Wyjmujemy kosmetyk z pudełeczka. Krem zawarty jest w aluminiowej tubce - co jak tłumaczy producent - chroni kosmetyk przed zasysaniem powietrza i bakterii :)


Jeszcze nie wszystko! :) zajrzyjmy do środka kartonika, ta przestrzeń też została wykorzystana na informacje, porady... W środku znalazłam także dodatkowe dwie próbki. Miłe zaskoczenie :) Cena: 37 zł.



2. Tołpa dermo face hydrativ nawilżające serum odprężające. Znowu tak samo. Kartonowe pudełeczko, pełne instrukcji itp. 

Skład:


Jak zawsze "ps" na opakowaniach kosmetyków tołpy :) Na kremie było takie samo :)


Zajrzyjmy do środka. W środku kartonik pełny informacji jak i w przypadku kremu. Sam kosmetyk to "mleczny" płyn zamknięty w buteleczce z pepitką. Wygląda ciekawie. Cena: 38 zł


Ciekawiła bardzo mnie pepitką, a wygląda ona tak:


3. Tołpa dermo face hydrativ maska-kompres nawilżająco-odprężająca na twarz i pod oczy. Nic nowego maseczka zamknięta w podwójnej saszetce. Zakupiłam 2 sztuki. Cena jednej to ok. 7,50 zł.



Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Wszystko przebiegło szybko i bezproblemowo. Podoba mi się dbałość o klienta. Uczucie takie jakby dbano indywidualnie o każdego z nas. Paczka pięknie pachnąca, wszystko dokładnie zabezpieczone, aby doszło do nas bez uszkodzeń. Opakowania, książeczka - wszystko pełne informacji, aby nie mieć wątpliwości jak stosować dany kosmetyk, co zrobić, aby wzmocnić jego działanie. Dodatkowe próbki i zniżka w sklepie answear - ja jestem nastawiona bardzo pozytywnie. Wiem już, że to moje nie ostatnie zakupy na tej stronie.
 A Wy lubicie kosmetyki tej firmy? Zamawiał ktoś z ich strony? :)

3 komentarze:

  1. szczerze powiedziawszy nie miałam nic z tej firmy ale ciekawa jestem tych produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tę firmę. Powiem szczerze, że jak na początek jestem zaskoczona ich działaniem - pozytywnie oczywiście, ale konkretna recenzja pojawi się jak lepiej je przetestuje :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki Tołpa, ale tej serii jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie motywacja do dalszej pracy :)

Buziaki ;*